לידים לביטוח/לידים לסוכני ביטוח – כיצד משיגים לידים בצורה חכמה

אחד התחומים התחרותיים ביותר שקיימים בשוק הפרטי, הוא תחום הביטוח, בפרט בכל מה שקשור לסוכני ביטוח. כידוע, כל אחד מהסוכנים עובד עם חברות ביטוח שונות ויכול לספק ללקוחות שלו אפשרויות לרכוש ביטוחים מסוגים שונים דרך אותן חברות.

העניין הוא, יש הרבה מאוד סוכנים והם נאבקים על כמות לקוחות מסוימת, כאשר חלק מהם בוחרים לעשות ביטוח בלי סוכן בשנים האחרונות, מה שהופך את התחרות להרבה יותר קשה, הרבה יותר משמעותית.

לכן, היכולת לייצר לידים לביטוח היא לא פשוטה. היא דורשת עבודה של אנשי מקצוע אשר יודעים לנטר נכון את השוק, יודעים לנתח אותו בצורה חכמה ולייצר כלים שיאפשרו לסוכנים להגיע אל הקהל הספציפי ולגרום לו לרצות את המוצר שהם מציעים, להשאיר פרטים וכך יוכלו סוכני הביטוח להציע להם את מה שהם מחפשים, מה שהם צריכים.

צריך לציין בהקשר זה, לא משנה כמה הליד יהיה ממוקד, כמה הליד יהיה רלוונטי, כלומר הלקוח הפוטנציאלי באמת ירצה לרכוש את המוצר ויהיה מוכן להוציא את כרטיס האשראי מהארנק ולשלם עליו, הרי שסוכן הביטוח עצמו צריך לדעת גם איך להציע את המוצר בצורה חכמה.

כיצד יוצרים לידים לסוכני ביטוח

יש כמה דרכים לייצר לידים כאלה. בעיקרון הכלי הראשון והעיקרי, הוא פשוט לייצר מודעות פרסום רלוונטיות, בין אם זה בכל מה שקשור לביטוחי בריאות, חיים, רכב, דירה וכל סוג של ביטוח אחר. אלו צריכות להיות מודעות ממוקדות, מודעות שפונות ישירות אל הגולשים הרלוונטיים שמחפשים מידע והצעות בנושא.

מעבר לכך, הרי שהמודעות צריכות גם להופיע במקומות הנכונים. בין אם זה באתר של הסוכן עצמו, בין אם זה בדפי נחיתה ובין אם זה באתרים שמתעסקים בתחומים רלוונטיים או שימוש באתרים שעוסקים בתחום של לידים כמו אתר digitalgrowth.

General
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
מה תפקיד הכליות שלנו בגוף האדם?
הכליות שלנו תפקידן לשמור על מאזן הנוזלים בגוף. הכליות מטהרות את הגוף מנוזלים ורעלים, זאת לאחר שהן...
קרא עוד »
יול 28, 2020
כך תבחרו טיפול סיעודי ליקירכם
הגעתם למסקנה שיקירכם זקוק לטיפול סיעודי? אינכם מסוגלים יותר להעניק לו את הטיפול המתאים? כפי שאתם...
קרא עוד »
יול 27, 2020
משכנתא הפוכה – מתי היא מתאימה?
משכנתא הפוכה זוהי משכנתא שמיועדת לבני הגיל השלישי מעל גיל 60 שיש בבעלותם נכס ויהיה מעוניינים להשיג...
קרא עוד »
יונ 06, 2021