לידים לביטוח/לידים לסוכני ביטוח – כיצד משיגים לידים בצורה חכמה

לידים לביטוח

אחד התחומים התחרותיים ביותר שקיימים בשוק הפרטי, הוא תחום הביטוח, בפרט בכל מה שקשור לסוכני ביטוח. כידוע, כל אחד מהסוכנים עובד עם חברות ביטוח שונות ויכול לספק ללקוחות שלו אפשרויות לרכוש ביטוחים מסוגים שונים דרך אותן חברות.

העניין הוא, יש הרבה מאוד סוכנים והם נאבקים על כמות לקוחות מסוימת, כאשר חלק מהם בוחרים לעשות ביטוח בלי סוכן בשנים האחרונות, מה שהופך את התחרות להרבה יותר קשה, הרבה יותר משמעותית.

לכן, היכולת לייצר לידים לביטוח היא לא פשוטה. היא דורשת עבודה של אנשי מקצוע אשר יודעים לנטר נכון את השוק, יודעים לנתח אותו בצורה חכמה ולייצר כלים שיאפשרו לסוכנים להגיע אל הקהל הספציפי ולגרום לו לרצות את המוצר שהם מציעים, להשאיר פרטים וכך יוכלו סוכני הביטוח להציע להם את מה שהם מחפשים, מה שהם צריכים.

צריך לציין בהקשר זה, לא משנה כמה הליד יהיה ממוקד, כמה הליד יהיה רלוונטי, כלומר הלקוח הפוטנציאלי באמת ירצה לרכוש את המוצר ויהיה מוכן להוציא את כרטיס האשראי מהארנק ולשלם עליו, הרי שסוכן הביטוח עצמו צריך לדעת גם איך להציע את המוצר בצורה חכמה.

כיצד יוצרים לידים לסוכני ביטוח

יש כמה דרכים לייצר לידים כאלה. בעיקרון הכלי הראשון והעיקרי, הוא פשוט לייצר מודעות פרסום רלוונטיות, בין אם זה בכל מה שקשור לביטוחי בריאות, חיים, רכב, דירה וכל סוג של ביטוח אחר. אלו צריכות להיות מודעות ממוקדות, מודעות שפונות ישירות אל הגולשים הרלוונטיים שמחפשים מידע והצעות בנושא.

מעבר לכך, הרי שהמודעות צריכות גם להופיע במקומות הנכונים. בין אם זה באתר של הסוכן עצמו, בין אם זה בדפי נחיתה ובין אם זה באתרים שמתעסקים בתחומים רלוונטיים או שימוש באתרים שעוסקים בתחום של לידים כמו אתר digitalgrowth.

Share on facebook
Facebook
Share on whatsapp
WhatsApp
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn
Share on pinterest
Pinterest

אולי גם יענין אותך...