לידים לביטוח – למה זה חשוב ואיך יוצרים לידים בצורה חכמה

אם תשאלו מומחים בשיווק דיגיטלי באתר https://lirotdigital.co.il, מה היעד, מה המטרה העיקרית של התחום בו הם עוסקים במילה אחת, אז הם יענו לכם "לידים". זו המטרה , להשיג לידים עבור הלקוחות שלנו וכמה שיותר. 

המשמעות של לידים היא מאוד פשוט, פניות של גולשים שמתעניינים במוצר של הלקוח. למשל, אם אנחנו סוכני ביטוח, השאיפה שלנו למכור כמה שיותר פוליסות בתחומים שונים. המטרה של האחראי על השיווק שלנו, היא להשיג לנו כמה שיותר לידים שיאפשרו לנו לבצע מכירות. 

כאן טמון מוקש מסוים. אנחנו יכולים להשיג לידים באופן כללי, אך לא תהיה להם שום משמעות אם הלקוח בכלל לא מעוניין במוצר שלנו. למשל, אנחנו יכולים לפרסם מבצע על מוצר מסוים, מבלי להסביר מהו המוצר, או להציע לכל מי שפונה לקבל מתנה מאיתנו. אך זה לא אומר שמי שיפנה בהכרח ירצה לקנות מאיתנו פוליסת ביטוח. לכן המטרה היא לא רק לקבל לידים, אלא שהם יהיו ממוקדים, יהיו רלוונטיים עבור מה שאנחנו מציעים. 

כיצד יוצרים לידים רלוונטיים בתחום הביטוח 

זה לא פשוט לייצר לידים לביטוח שגם מאוד רלוונטיים, ולו בגלל העובדה הפשוטה, צריך לדעת מה בדיוק להציע, למי להציע והכי חשוב, איך לגרום לגולש להשאיר את הפרטים שלו בשביל שנחזור אליו. 

לשם כך, אנחנו נעשה מחקר מקיף של ביטויים ומחקר מקיף על קהל הלקוחות הפוטנציאלי שלנו, בשביל לדעת כיצד לפנות ואל מי אנחנו אמורים לפנות. אם נשמש בביטויים הנכונים, הרי שקהל הלקוחות הפוטנציאלי שלנו ידע לפנות אלינו ואז נוכל להציע להם את מה שהם מחפשים. כאן המקום להדגיש, חשוב שהמוצר שאנחנו מציעים להם יהיה תואר למה שאנחנו מציגים בפרסום 

חשוב לומר, בשביל שנוכל לייצר לידים איכותיים, אז אנחנו צריכים גם לייצר מקום בו אפשר לפנות אלינו, בין אם זה דרך האתר שלנו (מה שכנראה יהפוך את הלידים להרבה יותר משמעותיים), דף נחיתה (גם כאן סביר להניח שזה יהיה יותר רלוונטי) וכן במקומות אחרים. חשוב שאנחנו גם נדע לענות על הפניות כמה שיותר מהר.

General